Ako počas home office zostať fit

Ako počas home office zostať fit

• Pravidelné cvičenie a vyvážená strava sú alfou a omegou zdravého životného štýlu. Aj počas dní home office a obmedzení trénovania vo fitku existujú účinné kroky pre kondíciu, vitalitu a šťastie prúdiace z vášho vnútra. Stačí 10 až 20 minút denne pre zachovanie tréningového plánu a potrebnú dávku športu z pohodlia domova.

• Celodenné sedenie počas home office, či v kancelárii, zatvorené obľúbené fitko a športové centrum sa stalo realitou našich dní. Cvičenie z pohodlia domova je skvelou alternatívou, aby ste si váš zvyk pravidelného cvičenia naďalej budovali.

• Už prešlo dosť času pre výhovorky typu - „uvidíme, čo bude ďalší týždeň“. Je čas ísť do akcie. Jar sa hlási, cítite to všetkými zmyslami a možno aj vás dobehla v tomto období jarná únava a splín viac ako inokedy.

• Úprava jedálnička, pravidelné prechádzky v prírode a zaradenie pár účinných cvikov pre lepšiu kondičku, náladu a dobitie energie sa už pýta o slovo.

• Pre šťastný a lepší život odporúčajú mnohí koučovia z biznis sféry, urobiť každý deň niečo inak, ako to bolo včera. Malé kroky, vďaka ktorým bude váš deň iný, ako bol ten včerajší.


Pre takúto zmenu vám naservírovali naši tréneri nielen odporúčania pre výživné lokálne stravovanie, ale hlavne šikovné a silné tipy na cvičenia, pomocou ktorých:
• rozhýbete vaše telo, kedykoľvek to budete potrebovať,
• dodáte telu potrebnú energiu hocikedy počas dňa,
• budete mať dobrý dôvod na prerušenie dlhého home officu,
• spevníte vybrané časti tela,
• urobíte si radosť a dobijete si baterky pre ďalšiu prácu alebo pre seba.
 

7 tipov pre super domáce cvičenie

1. Dynamické rozcvičenie s Michalom Kardošom

Pri intenzívnych tréningoch je veľmi dôležité poriadne sa rozcvičiť. Vyskúšajte túto jednoduchú ale účinnú zostavu, ktorou si rozhýbete celé telo. Zacvičte si 7-minútový Warm up s Michalom každé ráno.

YT → WARM UP →

2. Aby ste zbytočne nezaháľali, po dynamickej rozcvičke sa skvele hodí kvalitný kruhový tréning s Michalom Kardošom

Za 7 minút si precvičíte celé telo a na záver len zľahka skonštatujete, že sa cítite výborne a ste pripravení čeliť akýmkoľvek nástrahám celého dňa.

YT → 7 MINÚT STAČÍ →

3. Na obed už dostal váš chrbát určite zabrať, preto mu doprajte uvoľnenie pomocou jogy s Nikou Sibylovou

20-minútová prestávka alebo využite času, pokiaľ sa dovarí váš zdravý a vyvážený obed z lokálnych surovín, sa stane uvoľňujúcou a príjemnou (po čase už neoddeliteľnou) časťou vášho dňa. Ak nestihnete na obed, tak si zacvičte hneď, ako vypnete počítač.

YT → VYUŽI ČAS EFEKTÍVNE →

4. Naše brušká určite uvítajú po zime dobrý nátresk s Michalom Príšinom

Myšlienka na blížiace sa leto a pohľad na vaše brucho sa možno nebudú hneď kamarátiť. Aby ste vrátili vášmu bruchu kocky a formu, zamakajte si každý deň (hocikedy počas neho) 9 minút. A nezabúdajte ani na úpravu vašej stravy. Jar sa hlási s pôstom, detoxom a ľahkou lokálnou stravou, ktorá vám dodá potrebnú energiu a pomôže pri zhadzovaní a tvarovaní partií, ktoré potrebujete.

YT → BLÍŽI SA LETO →

5. Spaľovačka tukov s Michalom Príšinom

Intenzívna 10-minútová makačka na spálenie nepotrebných tukov ide ruka v ruke s úpravou jedálnička a nabitím sa energie po dlhej zime. Doprajte si ju dopoludnia, na obed alebo podvečer. Možno aj 3-krát denne, aby ste sa dostali rýchlo do vytúženej formy. Pripravte si uteráky a nasledujte krátku a intenzívnu zostavu až do konca. Najskôr v miernom tempe a potom postupne budete zrýchľovať.

YT → 10 MINÚTOVÁ MAKAČKA →

6. Spoločný tréning s Michalom a Zuzkou

Partnera vám nepožičiame, toho pravého máte doma. Ak nemáte čas na kávu, či na spoločný obed, nevykrúcajte sa a dajte si spoločný tréning s vaším partnerom. Pár cvikov pre vaše telo a spoločne strávený čas na nezaplatenie. Partnerským tréningom si precvičíte celé telo a ešte sa aj zabavíte.

YT → PODPORTE SA NAVZÁJOM →

7. Acroyogu v tandeme s deťmi vám ukáže Mirka

Ďalšiu vykrúcačku, že nemáte čas na deti aj na cvičenie, môžete hodiť do koša. Vyskúšajte 7-minútovú zostavičku, ktorú pripravila trénerka Mirka s Elenkou. Šantite s vašimi deťmi, užite si chvíle plné smiechu a zábavy a dajte zabrať aj vášmu telu.

YT → ZAPOJTE AJ DETI →


• Pokiaľ vám to možnosti vašich domovov dovolia, pokojne sa odviažte a vychutnajte si vašich 10 či 20 minút cvičenia v záhrade, na terase alebo niekde v prírode.

• Fľaša vody je povinnosťou pri akomkoľvek cvičení.

• Ak budete vybranú zostavu opakovať minimálne 21 dní, nielen že ju budete poznať naspamäť, ale cvičenie sa stane vaším neoddeliteľným parťákom na každý deň.

• Vyhoďte slovo „nedá sa“ zo svojho slovníka, aj čo sa týka pravidelnej dávky vášho obľúbeného tréningu a cvičenia, ktoré vaše telo fakt potrebuje.

• Chce to viac sebadisciplíny, sebamanažovania a tiež sebalásky. Ale za výsledky v podobe zdravého tela, dobrej kondície a stáleho zdroja energie to určite stojí.

Daľšie články

3 odporúčania pre cvičenie počas dovolenky

3 odporúčania pre cvičenie počas dovolenky

6 tipov pre pravidelné cvičenie v lete

6 tipov pre pravidelné cvičenie v lete