Power yoga

Power yoga

Power yoga je plynulá zostava základných pozícií z jogy v tempe svojhu dychu, ktorá harmonizuje telo aj dušu, spevňuje telo a zvyšuje jeho flexibilitu.

Ploché brucho

Ploché brucho

Cvičenie je zamerané na rozvoj brušných svalov a posilnenie centra tela. Zároveň sa pri cvičení aktivujú svaly chrbta, čím pri pravidelnom cvičení prispievajú k správnemu držaniu tela.

Jumping

Jumping

Cvičenie na malej a nízkej skladacej trampolíne je jedno z najúčinnejších aeróbnych cvičení. Veľmi rýchlo sa spaľuje telesný tuk  a zároveň posilňuje celé telo.

Pevný zadok

Pevný zadok

Intenzívne cvičenie zamerané na spevnenie a posilňenie sedacieho svalu. Vďaka tomuto cvičeniu budete mať pekne formovaný a zdvihnutý zadoček.

Spinning

Spinning

Účinné kardiovaskulárne skupinové cvičenie - udržuje a zlepšuje kondíciu. Spinning je nielen zábavný, ale aj motivuje - ideálne cvičenie na schudnutie - účinne tvaruje a spevňuje postavu.

Strečing

Strečing

Cvičenie, ktoré aktívne zlepšuje hybnosť svalov a väzív, napomáha predchádzať chronickým bolestiam pohybového aparátu, stuhnutiu svalstva a zároveň pôsobí ako prevencia pred úrazmi. Má veľmi priaznivý vplyv aj na myseľ a uvoľnenie.

Kruhový tréning

Kruhový tréning

Je cvičenie na určitom počte stanovíšť vo vyššom tempe a bez prestávky. Prestávka príde až po absolvovaní všetkých stanovíšť. Na cvičenie sa používajú rôzne pomôcky, ale aj vlastná váha. Precvičíte celé telo, spálite kalórie a budujete kondíciu.

Relax yoga

Relax yoga

Jemná forma jogy, kedy vás do pozícií (asán) dostáva dych a nie fyzická sila. V asánach ostávame niekoľko dychových cyklov a dovoľujeme dychu, aby v nej telo uvolňoval. Hatha joga je skvelým prostriedkom k energetickej a psychickej rovnováhe. Vhodná pre ľudí, ktorí potrebujú stíšiť, zastaviť, upokojiť...

Cvičenie pre deti

Cvičenie pre deti

Tréningy sa budú skladať z troch častí, ktorými bude rozcvička, hlavná časť a cvičenia na flexibilitu a stabilitu a budú vedené trénermi, ktoré budú mať deti pod neustálym drobnohľadom. Cieľom celoho tréningového plánu bude rozvoj všetkých atribútov obsiahnutých v cieľoch tréningu a celkové zlepšenie kondície detí a mladých športovcov.

SM systém

SM systém

SM Systém predstavuje systematické cvičenia zamerané na pohybový aparát človeka, predovšetkým chrbticu. Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou a kondičným tréningom v jednotnom metodickom postupe.

SM Systém je určený pre každého jedinca – deti od 5 rokov, dospelí i starší ľudia, ktorí majú záujem o zdravý telesný vývoj, prevenciu proti vzniku bolesti chrbta, prípadne trpia problémami s chrbticou. Cvičenia sú vhodné aj počas tehotenstva v snahe obmedziť riziká pri pôrode. Taktiež sú cvičebné metódy SM Systému vhodné pre tých, ktorým nepomohli štandardné fyzioterapie a ich problémy pretrvávajú. SM Systém s obľubou využívaajú vrcholoví športovci počas kondičnej prípravy a rehabilitácie.

ThaiBox

ThaiBox

ThaiBox je skvelé, vysoko energické cvičenie, ktoré sa skladá z funkčného a kondičného tréningu s prvkami boxu. Vďaka tomuto rytmického cvičeniu získate nielen kondíciu a zručnosti boxu, ale aj vyformujete postavu a spálite nadbytočný tuk.