Power yoga

Power yoga

Power yoga je plynulá zostava základných pozícií z jogy v tempe svojhu dychu, ktorá harmonizuje telo aj dušu, spevňuje telo a zvyšuje jeho flexibilitu.

Body balance

Body balance

Cvičenie s prvkami yogy, taichi, pilatesu, bodyartu, cvičenia piatich tibeťanov, rehabilitačných cvičení, dynamického strečingu za doprovodu hudby s 10 minútovou relaxáciou na záver.

Bodywork

Bodywork

Bodywork je zostava cvikov s pomôckami ako sú expandery, ľahké činky, ktoré sa cvičia do hudby. Toto cvičenie spevňuje, spaľuje tuky a precvičuje celé telo.

Bootylicious

Bootylicious

Intenzívne cvičenie zamerané na spevnenie a posilňenie sedacieho svalu. Vďaka cvičeniu bootylicous budete mať pekne formovaný a zdvihnutý zadoček.

Spinning

Spinning

Účinné kardiovaskulárne skupinové cvičenie - udržuje a zlepšuje kondíciu. Spinning je nielen zábavný, ale aj motivuje - ideálne cvičenie na schudnutie - účinne tvaruje a spevňuje postavu.

Latino tanec

Latino tanec

Skupinové cvičenie pre ženy, ktoré sa túžia naučiť hýbať v latinskoamerických rytmoch, potrebujú uvoľniť a zabudnúť na každodenné starosti a nájsť v sebe ženskosť a sexepíl.

Strečing

Strečing

Cvičenie, ktoré aktívne zlepšuje hybnosť svalov a väzív, napomáha predchádzať chronickým bolestiam pohybového aparátu, stuhnutiu svalstva a zároveň pôsobí ako prevencia pred úrazmi. Má veľmi priaznivý vplyv aj na myseľ a uvoľnenie.

Kruhový tréning

Kruhový tréning

Je cvičenie na určitom počte stanovíšť vo vyššom tempe a bez prestávky. Prestávka príde až po absolvovaní všetkých stanovíšť. Na cvičenie sa používajú rôzne pomôcky, ale aj vlastná váha. Precvičíte celé telo, spálite kalórie a budujete kondíciu.

Senior fit

Senior fit

Cvičenie, ktoré udržuje aj seniorov vo fyzickej kondícii, čim znižuje riziko kardiovaskulárných ochorení, Alzheimerovej choroby, cukrovky, obezity a rakoviny. Cvičenie zlepšuje kvalitu spánku a prospieva mozgu, zlepšuje rovnováhu a koordináciu.

Joga pre každého

Joga pre každého

Joga je aktívna forma cvičenia pri ktorom sa spevňuje telo, formuje postava, odburáva sa stres a napätie. Joga je aktívna forma cvičenia zostavy zloženej z jogových asán.

Hatha yoga

Hatha yoga

Jemná forma jogy, kedy vás do pozícií (asán) dostáva dych a nie fyzická sila. V asánach ostávame niekoľko dychových cyklov a dovoľujeme dychu, aby v nej telo uvolňoval. Hatha joga je skvelým prostriedkom k energetickej a psychickej rovnováhe. Vhodná pre ľudí, ktorí potrebujú stíšiť, zastaviť, upokojiť...

Cvičenie pre deti

Cvičenie pre deti

Tréningy sa budú skladať z troch častí, ktorými bude rozcvička, hlavná časť a cvičenia na flexibilitu a stabilitu a budú vedené trénermi, ktoré budú mať deti pod neustálym drobnohľadom. Cieľom celoho tréningového plánu bude rozvoj všetkých atribútov obsiahnutých v cieľoch tréningu a celkové zlepšenie kondície detí a mladých športovcov.

SM systém

SM systém

SM Systém predstavuje systematické cvičenia zamerané na pohybový aparát človeka, predovšetkým chrbticu. Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou a kondičným tréningom v jednotnom metodickom postupe.

SM Systém je určený pre každého jedinca – deti od 5 rokov, dospelí i starší ľudia, ktorí majú záujem o zdravý telesný vývoj, prevenciu proti vzniku bolesti chrbta, prípadne trpia problémami s chrbticou. Cvičenia sú vhodné aj počas tehotenstva v snahe obmedziť riziká pri pôrode. Taktiež sú cvičebné metódy SM Systému vhodné pre tých, ktorým nepomohli štandardné fyzioterapie a ich problémy pretrvávajú. SM Systém s obľubou využívaajú vrcholoví športovci počas kondičnej prípravy a rehabilitácie.

Funkčný tréning

Funkčný tréning

Cieľom funkčných cvikov je prevencia zranenia v bežnom živote a posilnenie hlbokého stabilizačného systému. Pri funkčnom tréningu je do cvičenia zapojená široká škála svalov. Základom sú cviky, ktoré vychádzajú z bežného života. Tréningy sú zaujímavé a pestré.

Active mama

Active mama

Active mama je cvičenie prispôsobené potrebám mamičiek, ktorá počas celého cvičenia majú detičky ( 0-3 roky ) pri sebe. Aktívne si precvičia celé telo zatiaĺ čo ich dieťatko v kočiku spí, alebo lozí alebo ho aktívne zapoja do cvičenia a cvičia spolu. 

Aqua tabata

Aqua tabata

Populárne tabata cvičenie môžete cvičiť aj vo vode. Tabata cvičenie je intenzívny intervalový tréning. Výhoda tabata tréningu je, že dosahujete maximálnu efektivitu posilnenia celého tela pri relatívne krátkom čase. Cvičenie je založené na striedaní 20 sekúnd intenzívnej námahy a 10 sekúnd oddychu. Počas aqua tabaty sa používajú penové činky do vody, ktoré pri cvičení zvyšujú odpor vody, čím sa stáva cvičenie ešte intenzívnejšie. Cvičenie s rozcvičkou aj záverečným relaxačným ponaťahovaním sa trvá 30 minút.

Cvičenie pre tehotné

Cvičenie pre tehotné

Cvičenia je skupina pohybov, ktoré vám pomôžu zvýšiť a upevniť koordináciu pohybov, spevniť chrbtové svalstvo, panvové dno a podporiť brušné svaly. Dôraz sa kladie predovšetkým na dýchanie, posilňovanie sedacieho svalstva, svaly horných končatín, prsných svalov a uvoľňovanie svalov, ktoré bývajú počas tehotenstva preťažované.

Fitball

Fitball

Je posilňovacie a vytrvalostné cvičenie na formovanie postavy v sprievode hudby. Na zvýšenie záťaže sa využíva fitball, ale aj malé činky, expandery. Na hodine sa rovnomerne precvičí a posilní svalstvo celého tela, najmä však problémové partie ako brušné, sedacie a stehenné svalstvo. Je to veľmi vhodný cvičiaci program, ktorý je veľmi šetrný pre našu chrbticu vhodný pre všetky vekové kategórie.

Základy silového tréningu

Základy silového tréningu

Pri cvičení  so závažiami ide o tréning, ktorý je vhodný pre začiatočníkov , stredne pokročilých ,a pokročilých . Cvičíš riadenými pohybmi, a tým posilňuješ oporné a podporné svalstvo. Pri tomto druhu tréningu sa zlepšuje celková sila a stabilita tela.

Fit Pilates

Fit Pilates

Fit Pilates aktivuje hlboký svalový systém, čím sa odstraňuje svalovú nerovnováha. Cvičením sa zmierňujú najčastejšie bolesti v driekovej a krčnej chrbtici. Rovnako sa kladie dôraz na spevnení strednej časti tela, čím dosiahneme správne držanie tela. Pilates sa sústreďuje na koordináciu správneho dýchania s pohybmi tela, čím sa spevňujú oslabené a skrátené svaly, ukľudňuje myseľ a zmierňuje stres.

Boxfit

Boxfit

Boxfit je skvelé, vysoko energické cvičenie, ktoré sa skladá z funkčného a kondičného tréningu s prvkami boxu. Vďaka tomuto rytmického cvičeniu získate nielen kondíciu a zručnosti boxu, ale aj vyformujete postavu a spálite nadbytočný tuk.